Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juli 21, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Goed nieuws vind ik dat Covid-19 (en dan vooral het gedoe er om heen) ons heeft laten zien dat Moeder Natuur niet veel tijd nodig heeft om te herstellen wat wij als mensheid stuk maken. Binnen een paar dagen al na de 'lockdown' klaarde de lucht op veel plekken in de wereld zodanig op dat astma-patiënten, bomen, dieren en planten weer blij konden zijn van buiten zijn. Dus ja, misschien heeft Moeder Natuur/Gaia/God/Bill Gates wel het virus in het leven geroepen: om de planeet hersteltijd te geven. Onder meer in Amsterdam (klik) klaarde de lucht enorm op. En maar goed ook, want een slechte luchtkwaliteit (klik) blijkt een factor van belang als het gaat om de verspreiding van het virus en de ernst van de ziekteverschijnselen. 

'Zo chill als een Billy op de Bank'
wordt nog eens een uitdrukking, wat ik je brom.


De lolcat van vandaag gaat over Amerikaanse logica:


'Ooit stikte een kind in een stukje plastic speelgoed
dus de overheid heeft terecht Surprise eieren verboden!

Maar de overheid mag vuurwapens niet afpakken
want wij moeten onze kinderen beschermen tegen
mensen met vuurwapens.'

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Ik ben regelmatig zo blij dat ik niet in Amerika woon. Maar tegen de tijd dat je daar wel geboren en opgegroeid ben, dan ben je het misschien wel gewend en mee eens.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk waar je alle tijd vandaan haalt !!
    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die regels zijn raar, dat ze maar eens wat doen aan dat geweld.
    Ik ga straks ook chillen zoals die kat.
    *Een @->-- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Billy zóu ook vervangen kunnen worden door "Beau" in dat gezegde.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!