Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 28, 2017

Positief (een #verhaaltje)

Iedereen verdient een kans.
Sommigen zelfs een tweede.
Een kans op geluk,
hoe kortstondig ook,
biedt hoop op meer.

En hoop doet leven.

Hij zag hoop als zijn motor.
Zij belichaamde zijn hoop
en gaf hem een kans
Maar vergat hem dat te vertellen.

Wie een kans niet krijgt
kan die ook niet mislopen.

Maar is dat echt zo positief?

====================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Iedereen heeft toch wel hoop en dromen. Geloof in jezelf.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms kan je gedachten sturen, maar soms worden ze ook gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geloof maar wat je zelf echt ziet, dan ben je al goed bezig
    Eén @->- voor jou
    ....en je moet je hart volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laatste regels, ja dat heb ik ook weleens gedacht, pak alle kansen, grijp alle kansen, en ik heb ooit zo gezeten, maar wat als ik de kans niet zie? Nou ja, dan komt er weer een volgende en die pak ik dan wel... het werkt heel gek Terrence! ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve Terrebel en een fijn weekend gewenst, zo eentje waarin jij alle kansen krijgt om gelukkig te zijn en die niet misloopt zoals in dit weer mooi geschreven kortverhaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kansen zien er niet altijd altijd uit als kans, dat maakt het nogal lastig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!