Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 08, 2016

Taart (Een verhaaltje)

Het meisje was zeven en mama kwam haar ophalen na haar weekendje bij papa. 'Volgende week ben ik jarig, papa. Kom je óók op mijn feestje?' -'Helaas kan papa dan niet, schat. Hij vindt andere dingen belangrijker dan jouw verjaardag.'

'Nou, toevallig kan ik volgende week wél! Wat wil je van papa hebben voor je verjaardag, lieverd?' -'Maakt niet uit, papa. Ik wil gewoon dat je komt.'

'Helaas kan papa écht niet, schat. Al denkt hij van wel.'

-'Misschien kun je dan later komen, papa?
Ik bewaar alvast voor jou het grootste stuk taart!'
===============================

Meer lezen? Mijn auteurspagina (klik)


In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden.

9 opmerkingen:

  1. De dramatiek van de huidige relaties....om te janken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nare moeder!! Ze miet het belang van haar dochter voor op stellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Belang van kind voorop...hier niet dus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat noemen ze volwassen. Misschien moet je ze eens vol wassen dat ze krimpen en weer kinderen worden. Zouden ze het dan snappen?

    Love As alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie aan kinderen begint moet er zeker voor ze zijn.
    Maar een verjaardag kan natuurlijk altijd verschoven worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *zucht*
    Helaas is dat in vele vechtscheidingen inderdaad zo, jij weet dat wel hé lieve Terrebel?
    Fijn weekend jongen, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Papa kom je ook? Het mag van mama, mama ziet je graag ook verschijnen! Nee lieverd, het mag niet van mijn 'nieuwe' vriendin/vrouw.

    waar gebeurd!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas is dit met scheidingen vaak zo dat het kind de dupe wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede zondagmorgen lieve Terrebel. Sta je weer op de markt met je geliefde, of wordt het een lekker lui dagje? Nu ja, dat laatste zal wel niet het geval zijn, jou kennende en bezig bijtje dat je bent hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!