Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 13, 2011

Fotoverslag

Soms zeggen foto's meer dan woorden.
U heeft de afgelopen twee weken een beetje kunnen lezen wat ik zoal deed en doe met mijn leven. Hier zijn (min of meer in volgorde) wat foto's om die verhalen te illustreren.

Heeft u een vraag over een bepaalde foto of wilt u gewoon wat meer weten? Stel uw vraag gerust in de commentaar-box!






















13 opmerkingen:

  1. Zo te zien heb je in ieder geval veel afwisseling gehad de afgelopen weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie foto van je dochter met baby.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En we proberen het nog een keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ehm.
    Eigenlijk zou elke foto wel een uitlegje kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Melissa21:29

    Mooie foto's Terrence! Maar .. Eva met krukken? :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel beleef ik niet in die tijd. In dat opzicht ben ik eigenlijk maar een saaie huisman...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor, als je er al bewust niks bij zet zal ik niks vragen. Ik aanschouw het geheel gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn een stel boeiende foto´s. Je hebt het blijkbaar net zo druk als mij. Of hebben wij het helemaal niet druk omdat we doen wat we leuk vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @suske: Dat kwam ook goed uit want ik hou wel van wat afwisseling

    @Di Mario: het was een mooi moment. Bovendien roept zij al heel lang dat zij later graag met babies wil werken

    @Elsje: gelukt!

    @Novy: van onder naar boven:
    -Fotoshoot met naaktmodel (zonder naaktmodel in dit plaatje) tbv de kaft van mijn tweede verhakenbundel in Blaricum op 28 mei
    -Optreden als pauze-act tijdens een kickboksgala in Assen op 28 mei
    -Collegae bij cabaret-optreden op 3 juni, vlakbij mijn huis in Amsterdam
    -Optreden als 'KISS' in Amsterdam, ook al op 28 mei
    -Wandelen met oppasbaby op 30 mei
    -Tijdens cabaret-optreden 3 juni
    -4 foto's gemaakt tijdens fotoshoot aan de rand van Amsterdam op 9 juni
    -Presenteren thema-avond in Amsterdam-noord op 9 juni
    -2 foto's van ondergaande zon, onderweg naar volgende opracht op 9 juni
    -2 collega's halen wat gekkigheid uit na show op 9 juni
    -Onderweg naar en bij oppasbaby's, afgelopen zaterdag met m'n kinderen
    -Een rustig middagje in de tuin, afgelopen zondag
    -Collega uit de ene 'scene' die ik toevallig tegen het fraaie lijf liep in een andere 'scene'
    -Collega's en ik vlak voor ons eerste optreden op een groot feest in Amsterdam, afgelopen zondag.

    @Melissa: Gelukkig niets ernstigs; klein ongelukje met het advies even zo weinig mogelijk druk te hebben op haar voet.

    @Sjoerd: huisman zijn is vaak ook verre van saai, weet ik uit ondervinding. Dat we beiden een ander leven leiden wil niet zeggen dat het een interessanter is dan het andere of zo. Vind ik. Heb zelf jarenlang onder een baas gewerkt en zelfs dat was vaak niet saai. Het is ook een beetje wat je er zelf van maakt natuurlijk.

    @Renesmurf: prima, dat kan natuurlijk ook! ;-)

    @Redstar: 'Je had erbij moeten zijn' zegt men dan wel eens. Maar zo bij jou lezend denk ik dat het bij jou ongeveer hetzelfde gaat als bij mij, zij het dan in een ander vakgebied. Maar allebei hebben we hooguit een agenda die het druk heeft; van binnen - bij onszelf - blijft het rustig...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awel Terrence , wat een belevenissen heb jij ! Hahaha , genoten van deze mooie foto's ! Heel mooie foto als bokser ! En nu ik eens gje goed zie , wat een heerlijkheid , trots en vrolijkheid straalt ge uit ! Ben trots je te kennen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat gevoel is geheel wederzijds, heer Ollie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat het ondoenlijk is, het aantal vragen die deze schitterende (en soms hillarische) foto's oproepen is gewoonweg niet op één hand te tellen. Dus please Terrebel, een woordje uitleg bij elk van hen? Doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!