Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, januari 02, 2008

Feestje

Onderweg van het werk naar huis raakte ik in gesprek met een dakloze. Hij genoot er zichtbaar van als mens te worden gezien en niet als gironummer waarop mensen een bedragje storten om hun geweten af te kopen. Er zijn maar weinig dingen erger dan genegeerd worden.

Met Oud & Nieuw werd ik niet genegeerd maar verkeerde in gezelschap van m'n zoon, m'n moeder en m'n beste vriend. Toen de Ferman en z'n oma naar bed waren ben ik met vriend Erwin nog even naar de kroeg geweest waar wij ondermeer buurman Vincent tegenkwamen en een paar biertjes dronken.

Zo kwam het dat ik vanmorgen dacht dat het midden in de nacht was toen de wekker ging. Tsja, naar het werk gaan terwijl het nog donker is en thuiskomen als het al donker is. Gelukkig duurt dat niet meer dan een paar maanden.

Als ik na die paar maanden maar iemand ben met een verlengd 6-maanden contract! Hoewel...zou ik niet werken dan had ik tijd gehad om vanmiddag langs te gaan bij én een doop-plechtigheid én een emigratie-feestje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!