Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 20, 2004

Nieuws?




Het ziet ernaaruit dat bloggen binnenkort ook via XS4ALL mogelijk is. Spannend!
Vooralsnog ben ik uiterst tevreden met Blogger dus zie ik geen reden om over te stappen
maar voor nieuwelingen is het een leuke mogelijkheid.



Heb onlangs een paar liedjes van Uriah Heep gevonden die ik nog niet kende!
Met het onmiskenbare Uriah Heep-geluid en errug koel en het rockt ook nog!



Vrijwel direkt nadat buurvrouw Angélique op de thee was geweest gisteravond ben ik gaan slapen. Aangezien Ferdinand bij oma logeerde kon ik doorslapen. Bijna het klokje rond! Heerlijk...



Qua wereldnieuws valt er m.i. weinig te melden: George Junior is het niet eens met mensen die niet doen wat hij wil; Shell knoeit met de cijfers; Donner laat een ballonnetje op over mediation ("bemiddeling"in het Nederlands); Patrick de Bruin kan het spammen niet laten en Nu.nl blijft gratis reclame maken voor de webloggertjes met de grootste mond.




Vandaag is een mooie dag. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!