Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 19, 2004

Licht brengen





"Papa?"-"Ja, schat?"-""Volgens mij is het matras van Angélique."-"Waarom denk je dat, schat?"-"Het ruikt naar haar."




Ferdinand is vanaf heden officieel een lichtbrenger, getuige de informatie op de website Lichtbrengen.nl. Koel niet?
Het is ook mijn overtuiging dat we op de wereld zijn om het elkaar een beetje makkelijker te maken; het leven is al moeilijk genoeg. Bovengenoemde site haakt in op dat idee.




De dag van gisteren vooral opruimend, schakend en schoonmakend doorgebracht. Zij eindigde met een bezoekje van Vincent, Bas en Jessica.


Vanmorgen onder het zingen van het refrein van één van Ferdinands favoriete liederen de strortregens getrotseerd: Blub, blub, blubberdeblub!




Vandaag begint de zaak tegen de moordenaars van Anja Joos. Ik vraag mij af of de rechter wel rekening zal houden met de ongelukkig jeugd die zij ongetwijfeld gehad zullen hebben en die vaak een vrijgeleide blijkt om te doen waar je zin in hebt. Of hadden zij een bijzonder goede reden om met vijf man tegelijk een weerloze vrouw dood te schoppen? Laat ons vertrouwen op het Nederlands rechtssysteem. Als die maar half zo goed zou zijn als de prestaties van Marianne Timer en Erben Wennemars, die afgelopen weekeinde het WK Sprint op de schaats te Nagano naar hun hand zetten, dan komt het wel goed.



Zo komt het ook wel goed met de huidige Amerikaanse president. Zijn opponenten zijn zo druk bezig met moddergooien naar elkaar en naar de baas van het land dat zij verzuimen met eigen beleidsplannen te komen. Ik denk niet dat het Amerikaanse volk zo dom is dat zij dat niet doorziet.
Wat denkt U?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!