Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, oktober 08, 2003

Bestel nu je eigen Hippies from Hell T-shirt! (Met dank aan Liz)






Kwam vanochtend nog een jongedame tegen die een stukje verderop bij mij in de straat woont. Heb met haar hele leuke tijden beleefd...
Op de tramhalte nog zitten praten met een buurman van me. U kent dat wel: over wao, werkloosheid en wat dies meer zij.




Dankzij de trui die ik gisteren kreeg van buurvrouw Janine had ik het niet koud vandaag. Bovendien staat-ie volgens buurvrouw Angèlique ook wel stoer.
Die laatste complimenteerde mij nog met het feit dat ik al zo natuurlijk op pumps loop.
Fijn zo'n complimentje...

Mocht van mijn collega eerder weg vandaag en trof nij thuiskomst mijn moeder die al klaar zat om Ferdinand op te wachten. Die kwam niet veel later door de tuin via buurvrouw Miriam. Dit omdat hij zijn voordeursleutels was vergeten mee te nemen.




Strakjes de voorbespreking met Agnes, Thura en buurvrouw Janine.
Ben benieuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!