Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, september 16, 2003

Googlewhack! "pencak silat lessen amsterdam".
Zou hij dat ooit geweest zijn? "berlusconi kampleider". Hier is de uitsmijter voor vandaag: "buurvrouw A genomen in de keuken met XTC"
. Verder commentaar lijkt mij overbodig...






Prinsjesdag 2003 een verrassing? Dachtuteffe niet.
De troonrede (zoals immer weer fraai voorgelezen door Koningin Beatrix) bevat dan ook geen verrassingen.
Simpel gesteld wordt er op alles bezuinigd behalve op vergoedingen
voor kamerleden en wapentuig.
Zaterdag begint de grote demonstratie tegen het huidige regeringsbeleid
om 13.00uur op de Dam in Amsterdam, georganiseerd door "Keer Het Tij". Komt allen!
Op de site van de SP, die vandaag een alarmlijn had openstaan, kunt U alvast Uw ongenoegen kenbaar maken.




Buurvrouw A verzorgde de lunch van vandaag: basilicum/olijvenbrood.
Mjammie! Bovendien liet zij een stuk chocola achter. Dat zijn fijne dingen voor de mens. Net als (voor mij althans)
werken met kinderen. Aangezien ik regelmatig tot zes uur aan het werk ben
zal Ferd de huissleutels moeten krijgen: de volgende fase in zijn levenscyclus.
Met pijn in het hart zal ik hem eerdaags de sleutels overhandigen...
Vandaag ving oma hem nog op. Zodoende trof ik haar en m'n zoon in huis bij thuiskomst na het werk.
Een "Honey I'm home"-telefoontje vertelde buurvrouw A dat wij klaar waren om de door haar bereidde maaltijd te verorberen. Zelfgemaakte pasta met gehakt en stukjes kip. Geweldig, niet? Wij waren net klaar met eten toen buurvrouw J haar opwachting maakte. Vlak nadat de ene buurvrouw vertrok, even later gevolgd door oma, werd Ferdinand voorgelezen door zijn biologische moeder.
Een korte wijle later, na een uitgebreide knuffel en een goed gesprek over zijn nieuwe status van sleutelkind vertrok mijn lieve kind naar het land van zijn dromen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!