Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, september 01, 2003

De zoektermen voor vandaag:
"Bellenblaas flash"
en "colinda Mooi Griekenland".
Deze is ook wel aardig:
(Vanuit een Franse Google-speurtocht nog wel!)
"westerpark golf hole 1".
De uitsmijter van vandaag: "belastingdienst opgelicht vrolijk."






Vanochtend nog één van m'n vroegere favoriete hobbies kunnen beoefenen:
het opzettelijk langer dan nodig aan de praat houden van een Jehova's getuige die duidelijk snel
door wil lopen...
Bij thuiskomst kon ik buurvrouw Soraya begroeten die net onderweg was naar haar werk.
In de loop van de morgen kwam buurvrouw Johanna mij vertellen dat ik gisteren niet thuis was.
Alsof ik dat niet wist...
Tsja, ik had gepoogd haar te bereiken en zelfs tot twee keer aan toe
een briefje onder haar deur door laten schuiven maar als zij elders verblijft...
Cannabis legaal in de apotheek! Ik wist dat her er ooit van zou komen.
Uiteraard wordt het niet door het ziekenfonds vergoed.
Maar wat eigenlijk nog wel heden ten dage?
Charles Bronson heeft het tijdelijke voor het eeuwige verruild.
De man met het gezicht als een steengroeve na een ongelukje met dynamiet
(zijn eigen woorden) is niet meer.
Weer een held naar de eeuwige jachtvelden.


Buurvrouw Angèlique is gezellig wezen mee-eten.
We waren nog niet klaar toen buurvrouw Petra langskwam om assistentie
te vragen bij een klusje.
Buurvrouw A wierp zich onmiddelijk op als redder in nood.
Intussen probeerde ik een nieuw computerspel te installeren waar blijkbaar
Quicktime voor vereist is.
Na enig geklooi is het uiteindelijk gelukt en terwijl Ferdinand lekker aan de gang ging
met "Max en de Vuurstenen" naar het gelijknamige en prachtige boek, maakte ik nader kennis
met buurvrouw Ilse.


De film voor vanavond is "Charlie's Angels."
Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!