Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juni 21, 2003

Zag een jongedame lopen in een roze badstof joggingpak met op de achterkant van de broek (zeg maar iets onder navelhoogte)
de geborduurde tekst:"Juicy".
Zou U daarin gezien willen worden?
Buurvrouw J belde aan op het moment dat ik m'n schoenen aandeed om Eva te halen.
Hoe laat zij morgen werd verwacht? Geen woord over afgelopen woensdag.
Geen woord over het feit dat zij mij voor de achtste keer in twee jaar
tijd beloofde te tekenen voor Fer's paspoort en het vervolgens simpelweg
niet doet.
En dan mag je niet slaan.
Soms best lastig.
Net als een schip voorttrekken, trouwens.
Maar dat is een ander verhaal...
Zie hiervoor mijn pagina met dromen, vers op het web.
Vandaag eerst Ferd opgehaald bij oma en daar lekker pannekoeken gegeten. Neen, geen "pannenkoeken". Die weiger ik pertinent
te eten. Zo. Samen met Fer naar buurvrouw M om samen met haar en d'r dochters lekker te gaan winkelen.
Bij thuiskomst Eva nog geprobeerd over te halen met mij mee naar huis te komen. Het logeerkoffertje stond al klaar en al
maar uiteindelijk stemde m'n dochter tegen. Het zij zo.
Toch in ieder geval een bijzonder gezellige middag mogen beleven en wandelend door de Kinkerstraat ook nog twee leidsters van Fer's naschoolse opvang-verblijf tegen het lijf gelopen.
Kan mij nu moeilijk focussen op het toetsenbord dus hier zullen jullie het vooralsnog mee moeten doen.
Straks komt goede vriend Er mee-eten en gaan wij fijn over ex-en en andere vrouwen roddelen.
Fijne avond!
Had ik overigens ergens al vermeld dat de Ferman super blij was met z'n kaartje uit Spijkenisse?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!