Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 15, 2003

Weer een aardige bron voor informatie doorgekregen. Tsjek it oud! Terwijl m'n moeder
en ik druk bezig waren met het herinruimen van kasten belde buurvrouw M met de vraag of ik Eva's driewieler ff wilde langsbrengen.
Geen punt. Ook maakte ze mij er op attent dat als zij had geweten dat ik vanochtend vrij was geweest ik met Eva had kunnen gaan zwemmen. Ja, dat had inderdaad gekund.
Als de Founding Fathers moslims waren geweest had George W. mogelijk niet Irak aangevallen en als m'n tante een piemeltje had...Anyways, toch leuk om m'n dochter weer even gezien te hebben. Bij't uitgeleide doen van m'n moeder kwam ik nog even oog in oog met buurvrouw Petra en niet veel later vertrok ik richting kleermaker om een pakje te passen dat ik donderdag aan krijg bij video-opnames. Op de weg terug naar huis wenkte buurvrouw A mij op het bankje naast haar in het zonnetje te komen zitten.
Vervolgens komen achtereenvolgens Roy, een medewerker van het buurthuis, buurman Martin en buurman Jafar langs gefietst danwel gelopen. Een uurtje later haalde ik Fer op van de opvang en kwam onderweg een mede Pencak-cursist tegen. Voor een praatje met tante Marie was helaas te weinig tijd. Oma is al gebeld, de tanden zijn gepoetst. Ferdinand gaat naar bed na een enerverende dag: Paasontbijt op school en met de opvang de hele middag buiten gespeeld. Selamat tidur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!