Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, oktober 21, 2006

Verklaring

Verklaring

Heb nog steeds last van een "klapperende lijn" en belde dus met de KPN (terwijl XS4ALL m'n provider is, snapt U 'm?) om te vragen naar de status van mijn klachtafhandeling van vorige week. Helaas bleek de helpdesk van KPN nog steeds niet direkt bereikbaar. Het bandje geeft na het doorlopen van het menu een melding in de trant van: "U heeft geen keuze gemaakt." Een speciaal ADSL-helpdesk-nummer van de KPN geeft aan: "voor problemen met Uw ADSL-verbinding moet U bij Uw provider zijn." Mag U raden wat men bij XS4ALL zegt..: "voor problemen met uw ADSL-verbinding moet U bij KPN zijn.". Kon uiteindelijk via een medewerker iemand van KPN spreken. Blijkbaar heeft men onderling een direkte verbinding. Ik vermoed zelfs dat de mensen van KPN en XS4ALL fysiek in dezelfde ruimte zitten. Enfin, na een kwartiertje in de wacht te hebben gestaan bij XS4ALL krijg ik een meneer van de KPN aan de lijn die mij vertelt dat er bij hun geen klacht van mij bekend is. Zijn collega van vorige week heeft dus bewust tegen mij gelogen toen mij verteld werd dat er een notitie was gemaakt en ik per omgaande zou worden teruggebeld door de technische hulpdienst.

Ze krijgen een week en heb ik dan nog steeds een "klapperende lijn" dan zal ik mijn abonnement met KPN/XS4ALL opzeggen en mijn heil elders zoeken. De groeten.

Die kreeg ik gisteren ook van iemand toen ik een mede-Hippie from Hell tegenkwam tijdens de officiële start van de nieuwe SP-ledenwerfcampagne op de Nieuwmarkt te Amsterdam. De grote Jan Marijnissen stond daar hoogst persoonlijk SoeP uit te delen, een heerlijke tomatensoep naar recept van Johannes van Dam zelve die er dan ook bij was om zijn geesteskindje te presenteren die werd uitgedeeld in speciaal ontworpen tomaat-vormige soepkommen. Buurman Vincent was er ook omdat hij graag wilde dat Jan Marijnissen een gezicht kende bij de naam van de man die hem e-mails stuurt over met name het SP-standpunt inzake het JSF-gebeuren. Ook Krista van Velzen was er. Zij heeft defensie in haar portefeuille. Natuurlijk waren er nog meer SP-prominenten zoals Remine Alberts, Laurens Ivens en Ronald van Raak. Ook Amsterdams bekendste levende kuntwerk Fabiola was er voor een gratis kommetje soep en wat media-aandacht.

Aandacht kreeg ik ook van een aantal schaars geklede dames die mij vanachter hun ramen in de buurt wenkten even bij hen langs te gaan maar ik had al afgesproken nog even op het werk langs te gaan en had derhalve niet de tijd in te gaan om het aanbod van de vriendelijke dames...;-)

Op weg naar huis van het werk vandaag kwam ik nog een vriendelijke dame tegen: de zus van een vriendin van me. Dat is het voordeel van lopend over straat gaan: dan kom je nog'ns aardige mensen tegen. Helaas zijn niet alle mensen aardig voor anderen waardoor sommigen meer verdriet te verwerken hebben dan eerlijk zou zijn.

Ook niet eerlijk is het als een babietje overlijdt. Ook al zat het er aan te komen, het doet je toch wel pijn. Bij lange na niet zoveel als de direkt betrokkenen maar wat mij vooral steekt is de machteloosheid die door m'n lichaam raast als mij zo'n onrechtmatige gebeurtenis ter ore komt. Jeroen van Merwijk schreef er een liedje over dat werd uitgevoerd door Hans Teeuwen: "Het leven is kut"

Tot besluit nog even een raadseltje voor de lezer dezes, ontdekt toen ik een "hard copy" maakte van dit weblog betreffende de laatste paar maanden:
Onderaan een postje van 21 augustus jl. staat:
http://terrebel.blogspot.com/2006_08_01_terrebel_archive.html#115619555671464258
:: Terrebel 23:25 [+]:: 4 Reakties; de laatste is van Renesmurf

Op de uitdraai sotnd onder het betreffende postje:
:: Terrebel 23:25 [+]:: 7 Reakties; de laatste is van Annie

Iemand van de lezers een verklaring?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!