Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, oktober 16, 2003

Wat is toch die obsessie van mensen met naaktfoto's van Karin Bloemen?
Tientallen hits voor dit weblog heeft't opgeleverd. Ik snap er helemaal niks van...






Zoals Janine opmerkte als reaktie op m'n stukje van gisteren: deze reis is één groot avontuur. Bijvoorbeeld als je nagaat dat het van het station naar ons logeeradres twintig minuten lopen is en we er bijna een uur over hebben gedaan.
Tsja, richtpunten in het landschap zien er iun het donker toch anders uit...


Daniëlle kunnen wij verblijden met de mededeling dat Camden inderdaad geweldig was. Volgende keer meer geld en een extra koffer mee! Op Camden zelf afgesproken met Black Panther en met haar even wat gedronken en lekker wezen struinen. Daarna samen met haar Sebastian gaan opzoeken. Zij deed Wolkewietje nog de groetjes overigens. Sinds kort heeft zij een pooltafel in de keuken staan waardoor je zo ongeveer een middeltje als Twiggy nodig hebt om thee te kunnen maken.




Ben goed voorbereid op ons vierenhalfuur durende busritje naar Swansea door de aanschaf van Tony Parson's "Man and wife", opvolger van de bestseller "Man and boy". Bovendien heb ik traditioneel bij aankomst in Londen (nu een eeuwigheid geleden) een Terry Pratchett aangeschaft:"Interesting Times: a Discworld novel".


De bedoeling is om vanavond in Swansea Hotlips te ontmoeten. Ik houd U op de hoogte! (Of misschien ook niet...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!