Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, mei 10, 2016

Goed nieuws en kattenlog

Fantastisch nieuws, mensen! Nog maar een paar decennia geleden gingen er zo'n 40.000 mensen dagelijks dood van de honger, wereldwijd. Dankzij met name betere gezondheidszorg is dat aantal teruggelopen tot nog maar zo'n 32.000. Hoera!



Écht goed nieuws is dat de huidige stand van de techniek steeds meer mensen in staat stelt een prettig(er) leven te leiden. Hier een methode waarbij ziende mensen blinde mensen makkelijk kunnen helpen: http://www.bemyeyes.org/



 Harvey en Loesewies wonen bij vrienden van ons
En hier de door mij zelfbedachte 'lolcat' van de week:
'Wist u al dat wiet natuurlijk is maar vuurwapens niet?'

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden.

5 opmerkingen:

  1. sterven door ontbering moet een vreselijke dood zijn.
    En wij maar klagen als het brood dat we wilden kopen uitverkocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. confronterende video...

    in een wereld vol verspilling

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heftig he... De mensheid en zijn egoïsme... er gaan gewoon mensen dood door honger...

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, miljoenen mensen blijven overal ter wereld honger lijden en er zelfs van sterven, terwijl nog nooit zoveel rijken zijn geweest die evenveel miljoenen én miljarden op hun bankrekening hebben!
    Mijn blog is eindelijk in orde lieve Terrebel en kom dus weer van je kattenlog genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterven is zeker erg. Heel triest filmpje om te zien. Elke dag gaan kinderen zoveel dood. Je katten is een lieverd om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!