Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 16, 2004

Stormfront



Gisteren vooral lekker veel weggegooid en bovendien werkoverleg gehad
Op de weg terug naar huis bleek ik de tram te delen met oud-collega Ton met wie ik de laatste roddels uitwisselde.


De prettige doch vermoeiende werkdag was er mede-oorzaak van dat ik besloot de Pencak-les van gisteravond over te slaan. Een andere oorzaak was het feit dat ik na het werk m'n zoon moest ophalen van het spelen bij z'n beste vriend. Dientengevolge waren wij pas tegen achten thuis. Om dan nog én te eten én kwart over acht de deur uit te gaan vond ik wat ver gaan. Zodoende. Vanmorgen met een snotterneus en gezwollen oogjes wakker geworden. Hooikoorts? Verkoudheid? In de vers verbouwde supermarkt nog even staan praten met buurman Dudo.


Het aantal werklozen in Nederland stijgt momenteel met zo'n 18.000 per maand.
Ligt dat aan mij of is dat absurd veel? En wat doet onze overheid aan dit probleem?
Het schijnt dat de Britse overheid ooit (Wanneer en door wie? Malthus? Keynes?) is geadviseerd om te stoppen met het verlenen van wat voor soort uitkering dan ook. Diegenen die geen baan hadden zouden omkomen van de honger en zo zou het probleem vanzelf uitsterven. Maar op wie moeten de beterbetaalden dan nog neerkijken? Een nieuw probleem is dan geschapen. Hier is nog zo'n probleem: bij het zoeken naar wat achtergrondinformatie betreffende bovenstaande stuitte ik op deze "discussie". Let voor de gein 'ns op het misbruik van de Nederlandsche taal. Het is een schande. En dat is't! En dan ga ik nog niet eens in op de inhoud van het gebezigde...:-(


Deze jongens en meisjes zouden'ns flink op hun falie moeten krijgen. Is mijn bescheiden mening. Hier zijn de adresgegevens van de eigenaars van deze voedingsbodem voor haat, gevonden via een eenvoudige WHOIS-opdracht:


stormfront.org Back-order this name



Registrant:
Stormfront Inc. (STORMFRONT-DOM)
PO Box 6637
West Palm Beach, FL 33405
US

Domain Name: STORMFRONT.ORG



Administrative Contact, Technical Contact:
Black, Don (DB1627) root@STORMFRONT.ORG
PO BOX 6637
WEST PALM BCH, FL 33405-6637
US
(561) 833-0030 fax: (561) 820-0051




Uiteraard is inmiddels het Meldpunt Discriminatie Internet verwittigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!