Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 05, 2004

Tevreden



Googlewhack!
iets typisch aan urbanus voor een spreekbeurt




Had gisteren al voldoende gesport met de kinderen van de opvang en had bovendien nog het eea te doen aan voorbereiding voor vandaag. Dus maar een keertje niet naar Pencak. Ook al had ik eerder op de dag tegen mede-cursist Jan geroepen:"Tot vanavond!" Beetje tijd voor mijzelf en m'n zoon is ook wel eens fijn.


En waar een avondje niet gaan trainen al niet toe leidt! Komen wij zomaar in het wild een Floris Roubos tegen! Hij vertelde ons van een diepte-interview met hem in de NCRV-gids van deze week en om zijn woorden kracht bij te zetten plukte hij voor onze neuzen het laatste exemplaar uit het schap. De schurk! Teruglopend naar huis van een leuke koopavond vertel ik m'n zoon over de ontstaansgeschiedenis van de flippo en raak spontaan van mijn apropo door het langsfietsen van zijn NSO-leidster Jade.




Voordat wij gingen sjoppen nog even bij buurvrouw Miriam langsgeweest om Eva's verloren sok te bezorgen. Net op dat moment was daar de Eeuwigheid op bezoek! Voor diegenen voor wie die laatste zin te kryptisch is om te doorgronden: tough luck! Eva en haar zusje waren errug slaperig dus wij kwamen mooi op tijd.

Bij thuiskomst meteen aan de slag gegaan met m'n computer: gisteren kwam er geen geluid meer uit de luidsprekers. Nu weer wel. Bovendien kan ik nu ook weer printen en heb ik met Fer's hulp een cd'tje samengesteld ten behoeve van onze feestmiddag op het werk.



Buurvrouw Angélique was wél naar Pencak geweest en demonstreerde mij na afloop tijdens een kopje thee een nieuwe verdedigings-techniek waarna zich een bijzonder prettig gesprek ontspon. Tevreden over het verloop van mijn leven doch in het besef dat ik te weinig tijd neem om te ervaren wat het begrip "rust" inhoudt ging ik slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!