Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 17, 2004

Vroeger




Rebecca de Ruvo fanclub
Tsja, ik zou ook wel willen weten waar die uithangt.
Mijn favoriete veejay allertijden (Ik val voornamelijk op Skandinavische en Mediterrane typen en zij is half Italiaans/half Zweeds!) lijkt spoorloos. Ze schijnt met een eigen band af en toe aan het touren te zijn. Iemand enig idee hoe die band heet?





Verreweg de meeste Cubanen mogen tegenwoordig niet meer internetten vanaf huis. Nu deden de meesten dat toch al niet aangezien zij doorgaans
de computer op werk of universiteit gebruiken. Het thuis internetten is praktisch onmogelijk gemaakt door het staatstelefoonbedrijf Etecsa (met dank aan weblogger CasaSpider). Er zijn mensen die beweren dat het dus de overheid is die de bewuste restrictie oplegt. Maar is het dan ook niet zo dat in Nederland het eigenlijk de regering is die zorgt dat wij belachelijk veel moeten betalen voor een treinkaartje?
En wat te denken van KPN's beheersing van de markt in draadloos internet?
Wie het weet mag het zeggen.




Omdat ik weer aan het werk was (en het is me een voorrecht, kan ik U vertellen) mocht de Ferman weer alleen naar huis huppelen. Ditmaal op zijn pas verworven nieuwe rode stappers. Maatje 32 al. Het gaat ook eigenlijk allemaal veel te hard...




Leon kwam nog even langs op doorreis gistermorgen. Net toen Diederik bezig was met het opzetten van de foto-apparatuur waarmee hij niet veel later
enige foto's schoot van ondergetekende. Buren Ilse en Saron waren nog getuige van het gesjouw met de spullen en plaatsten er nog diverse opmerkingen over. Geestig.


Net als het bezoekje van buurvrouw Angélique gisteravond. Weer veel gelachen. Altijd fijn. Net zoals bijvoorbeeld échte post ontvangen.
Het is al weer lang geleden dat ik een heuse handgeschreven brief ontving.
Laat staan helemaal uit Wales! Tof, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!