Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, oktober 08, 2003

Even een kleine quiz om de dag mee te beginnen. Van welke buurvrouw is deze uitspraak:"Sinds ik jouw zoon ken begin ik serieus na te denken over het krijgen van kinderen."




And the winner is....(tromgeroffel)...
Arnold "The Governator" Schwarzenegger!! Weg met de gouverneur. Leve de gouverneur.





Buurvrouw janine is gisteravond langsgeweest voor een voorbespreking
van ons optreden in Medusa, zaterdag aanstaande. Behalve haar stralendste glimlach had ze ook een fles Rosé mee.
Zij was al weg en mijn glas nog niet leeg toen buurvrouw Angèlique
even langskwam om te delen in het gevoel van gelukzaligheid dat mij tegenwoordig ten deel valt. Uit pure vreugde schonk ik haar de laatste slokken uit mijn glas. Zij vertelde dat wij gisteren een door haar verzorgde maaltijd hadden misgelopen door niet thuis te zijn toen zij die kwam aanbieden. Helaas pindakaas!


Vlak voor en tussen de bezoekjes der buurvrouwen in heb ik het toch maar gepresteerd om zeker drie kilo papier gereed te maken voor verzending naar een nabijgelegen papierverwerkingsdeposito! Goed he?




Hoorde vandaag dat op 23 september Marre Wieffer is overleden:
Een verschrikkelijk sterke en moedige jongedame van slechts vijftien lentes jong
die in april van dit jaar te horen kreeg dat bij haar een niet te opereren hersentumor was ontdekt. Mijn deelneming aan hen die haar liefhebben...:-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!