Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 03, 2003

Narigheid! Heeft zomaar m'n agenda het pleiterikje gemaakt. Zou Eva soms...Het is een schatje hoor maar dan wel eentje met grijpgrage handjes! Ook m'n moeder heeft bevestigd de agenda in kwestie gisteren nog gezien te hebben. Arme Eefje zat helemaal
onder het ijs toen ik haar bij d'r moeder afleverde vanavond na ons etentje met Thura in een alleraardigst restaurantje.
Ben erg trots op m'n kinderen: zowel gisteren alsook vandaag hebben ze zich waanzinnig goed gedragen....
Dankzij buurvrouw J., die Eva en onze zoon bezighield kon ik mij vanochtend bezighouden met Thura...;-)
Lekker gemagicd vanavond. Eerste potje won Vincent, tweede won Bas....
Heb een zeer behoorlijke kop- en keelpijn nu en dat terwijl het m'n intentie was morgen te gaan werken. Volgens m'n huisarts moet ik sowieso voorlopig nog rust houden maar helemaal tot rust komen doe je niet met een schuldgevoel en gevoelens van verlies
omtrent een geliefde agenda. 't Is niet eerlijk! Dat allemaal terwijl ik de datum van 10 mei wilde noteren als zijnde de datum van aankondiging van het eerstvolgende Gothoord-festival....
M'n guestbook blijkt getekend door een stukje verleden: Edwin H. roept herinneringen op uit m'n middelbare schooltijd
en onze avonturen met Buuv. Ach, wat waren wij toen nog jong...How soon do we forget/our dreams, our hopes, our passions...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!