Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, januari 02, 2003

Vanavond rustig avondje. Paar mensen bellen, paar mensen schrijven, paar mensen mailen:
je kent dat wel. SP-vergadering voor morgen voorbereiden en een beetje strijken en opruimen.
Dus lekker vroeg naar bed vanavond. Heb nog met een schuin oog Mad Max gekeken.
Blijft toch wel amusant!
Had eigenlijk nog wat meer mensen willen bellen. Dawn bijvoorbeeld...
Morgen komt Eva voor het weekend. Hoera, feest!
Over feest gesproken: Voor zaterdag heeft Zanne mij uitgenodigd voor een Guru-feest.
Zou leuk zijn als ik zou kunnen. Zit wel met Eefje natuurlijk.
Gelukkig is de Rocky Horror Cast-meeting voor dit weekend afgelast, hoorde ik van Claudia.
Volgende week gaan wel de fotoshoot en de algemene ledenvergadering door als gepland.
Zie ik Marian ook weer 'ns...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!