Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 10, 2003

Op wonderbaarlijkewijze waren vanochtend opeens de waarschuwingsstickers van milieudefensie door de hele stad heen te zien:
"Uw stem kan ernstige schade toebrengen aan het milieu." Vermakelijk en met een kern van waarheid. Humor dus.
Zijn net een half uurtje thuis na een etentje bij Thura. Ben graag bij haar in de buurt. Lekker Tortilla's gegeten.Hmmmm...!
Een kretek-sigaretje na afloop om eea kompleet te maken en de avond kon niet meer stuk.
Zeker niet toen Fer onderweg kwam met de uitspraak "Soms geloof ik dat ik niet besta."
Hoe komt zo'n joch van zeven daar toch op? Ik vind het erg leuk om te filosoferen met kinderen.
Bijna net zo leuk als lekker slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!