Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 27, 2003

Op Prizm en Buurtverkenner kun je zien hoe't profiel gemiddeld is van de mensen die in een bepaalde wijk wonen.
Ze verzinnen ook wat. Hadden ze niet in mijn tijd...Lekker gedoucht vanmiddag nadat ik een hang/legkast had gesloopt en weer in elkaar had gezet. Was echt nodig, want de lades konden niet meer dicht van de scheefheid. Geen oppas voor vanavond dus
geen SP-bestuursvergadering. Lekker avondje kast opnieuw inruimen en Marian bellen: zij wilde na de volgende RHPS- bestuursvergadering hierheen komen maar ik heb die avond een feestje...Heb liever een weekendje écht met haar samen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!