Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 06, 2003

Nou zeg, kwam ook niet veel van spelen...Hebben we net een speelplek gecreëerd, wordt er gebeld;
Een partijlid met de vraag of ik eea wilde delegeren. Natuurlijk, graag! Zit weer 2 minuten waarin één rondje
wordt gespeeld gaat wéér die telefoon! Een andere SP-er: of ik hem aan wat informatie kon helpen. Nje problema.
Intussen wordt er aangebeld: Buurvrouw Angelique heeft een leuke dag achter de rug met een leuke man, zo blijkt.
Ondertussen twee rondjes gespeeld....A. gaat bij mij ff haar meel tsejkkuh en op het moment dat zij de slaapkamer
in verdwijnt (daar staat dat ding nou eenmaal, kan ik ook niks aan doen) komt buurvrouw Miriam via de achterdeur
binnen om de slofjes van onze dochter op te halen en meteen Vincent van een Nieuwjaarsgeschenkje te voorzien.
Uiteindelijk toch het potje weten uit te spelen nadat M huiswaarts keerde en A nog ff de stemwijzer ging testen en een onderzoekje
deed naar deze weeks-aanbiedingen van de Konmar en de Albert Heijn...
Morgen Fer weer naar school en dat betekent gymspullen en karatespullen mee. Hij verheugd zich weer op alles. Fijn om te zien:
die ongedwongenheid waarmee kinderen iets leuk kunnen vinden...
Selamat malam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!