Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, december 25, 2002

Hier gaat-ie dan! M'n eerste berichtje.
Heb nog geen idee hoe vaak (en of) ik dit blog ga onderhouden.
Maar dat geeft niet.
Als je maar lol hebt...
Momento Diem!

6 opmerkingen:

  1. Bijna 21 jaar verder. Negen maanden eerder dan ik de eerste dingen op internet zette.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon twee jaar ernaast zitten, dat is ook wel knap.. ;-)

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik vanaf juni 2005
    En klopt zolang het leuk is blijven doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is wel duidelijk, je hebt het blog ruim voortgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondertussen vele jaren verder en je blog is er nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!