Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 25, 2020

Omhoog (een verhaaltje)

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/
==============================

Bij velen was zij zeer geliefd.
Een groep vrienden die niet bij de begrafenis kon zijn 
kwam samen in een kroeg. 

Bij wijze van uitzondering werd - tegen alle voorschriften in - 
een brandend kaarsje op hun tafel geplaatst. 


Bij haar foto.

Dankzij de drank kwamen de verhalen op gang 
en op gegeven moment vroeg iemand: 
'Wie van ons heeft nooit met haar gezoend?'

Aarzelend ging één hand omhoog.

==============================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

6 opmerkingen:

  1. Wat een vreemde vraag ook zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was dat mijn hand?

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindt het ook maar een rare vraag
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ;-) moet er om lachen , maar misschien is het wel om te huilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vraag, maar zegt wel veel ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm.... hoe groot was die groep vrienden? Wat was zij van beroep? Nou ja, hoe zielig ook, het roept vragen op met een glimlach, ze heeft in elk geval genoten, daar ga ik dan maar van uit :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!