Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 21, 2003

Terwijl Eva nog heerlijk lag te slapen kwam buurvrouw A even op de thee.
Zodoende was zij de eerste die mij persoonlijk kon feliciteren met de vandaag
geboekte overwinningen. De tweede felicitatie kwam uit Amerika...
Op het terras waar ik vanmiddag na het deelraad-bezoek een witbiertje nuttigde
bleek aan het tafeltje naast het onze dezelfde meneer te zitten die op de zestiende
op een ander terras het tafeltje naast dat van mij, Janinel, Daan en Fer bevolkte.
Wat een toeval toch weer. Ook kwam er toen nog even een bekende langs:
Nicole, medewerkster van een casting-bureau bij welke ik sta ingeschreven.
In de supermarkt vandaag raakte ik nog in geanimeerd gesprek met Milly, moeder van
Bram en Freek, een paar schoolmaten van de Ferman.
Intussen was m'n zoon heerlijk aan het ravotten met Eva en haar zusje
bij hun moeder thuis. Bas belde nog met goed nieuws: de foto's voor m'n portfolio zijn klaar en hij komt ze morgen brengen.
Ferdinand ligt te dromen van waar een Superfer zoal van droomt nadat hij langer mocht opblijven
om Robotwars af te kijken. Nog even dit stukje aftypen alvorens ik ga douchen en slapen.
Maandag 21 juli 2003 zal als ik eenmaal Pasja-regent ben worden ingesteld als nationale feestdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!