Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juni 09, 2003

Heb zelf even geen computer tot m'n beschikking en vanuit de bieb bleek de Blogger-server onbereikbaar.
Gelukkig kan ik terecht bij buurvrouw A, buurvrouw M, buren Debbie & Billy en momenteel zit ik bij goede vriend Er. De laaste paar dagen heb ik mij niet hoeven vervelen. Zo heb ik gratis ende voor niets een waterbed-afsluit schroefdop mogen bekomen, kreeg Ferd een mini-radio van buurvrouw J en ik een Uriah-Heep DVD van Daan. Verder heeft Fer zich uitstekend vermaakt met het plagen van mijn logees en heeft Grote vriend Jean de waterbed-ombouw voor eens en altijd in orde gemaakt. Door het begeleiden van schoolkinderen naar de bibliotheek en attractiepark "de goudvis" ben ik er nog meer van overtuigd geraakt dat kinderen van nature goed zijn. Zo kan een "lastig" kind lief uit de hoek komen door een klasgenoot te helpen met veteren. Een "weglopertje" verandert van houding door hem wat verantwoordelijkheid te geven.
Een boek over geheugentraining in de bieb laten liggen...Coversatie tijdens pencak-les met Eline.
Ik:"En nu een lekker koel biertje." Zij:"Een witbiertje." In stereo:"Met een schijfje citroen. Zucht!"
Heb de indruk gekregen dat Daniëlle heeft genoten van een aantal geneugten van de grote stad.
Bovendien heeft zij kennis gemaakt met een drietal buurvrouwen en aan den lijve ondervonden dat mijn huisje een doorloophuis is voor mijn buren, ex-en, vrienden en combinaties daarvan. Daartegenover staat dat zij ons vermaakt heeft met haar jeugdig enthousiasme en nader kennis heeft laten maken met haar goede vriendin Deborah, die indertijd ook aanwezig was bij de Kevin Masters Show. Zondag vertrok zij richting ouderlijk huis terwijl ik met buurvrouw Miriam, Eva, Dayna en Ferdinand naar het verjaarsfeeste ging van Milo & Floris, de tweeling van Carla & Rop van de Hippies From Hell. Tot besluit een paar overzichten betreffende de laatste paar dagen:
Films: About a Boy, Monsters & Co, Pittige Tijden, Kung Pow. Ontmoetingen op straat:
Jan, Milly, Buurman M, buurvrouw M2 en Angelique (niet de buurvrouw). Buurvrouwen: Miriam, Angelique, Debbie en Johanna.
En hier mag men het ff mee doen. Laterssss!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!