Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, maart 12, 2003

Lekker huiselijk bezig geweest: opgeruimd, gestreken, bar ingeruimd, latex pakje ingepoederd, dutje gedaan...weliswaar heel veel van die dingen samen met Thura ondernomen maar het feit blijft. Een groot inspirator (inspiratrice?) Bovendien is vandaag een grote dag voor mij want een jeugddroom is bewaarheid geworden: ik heb een badkuip! Okee, een plastic zit/ligelement voor de badkamer maar dan nog.
Onder tafel in de woonkamer...slangetje erop schroeven, gat naar buiten boren voor de afvoer...bubbeltjesmatje erin en hoepla:
Instant badderen in de woonkamer, naast het waterbed. Als dat niet decadent is...Nu nog een paar mensen voor het waaieren ende druiven voeren! Thanks for the tub, Yella! Fer en ik kwamen onderweg nog een dame tegen die hartelijk moest lachen omdat het er blijkbaar lachwekkend uitziet: iemand die met een badkuip op z'n hoofd over straat loopt.
Toch gaf ze nog wat tips mee:"Doe er een matje in van Babyliss en laat'm niet bubbelen als je er een jong kind in stopt in combinatie met badschuim..." errug nuttig zulke tips. Bij het opruimen kwam ik nog wat Star Wars spulletjes tegen. Nu schijnt het dat Melissa daar fan van is en dus....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!