Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, januari 23, 2003

Er is nog hoop voor deze wereld. Zo werd ik vanochtend bijkans geschept door een fietser die met zijn walkman op geen behoefte
scheen te hebben aan verkeersregels danwel het noodzakelijk achtte het bestaan van een zeker zebrapad te ontkennen.
In een (pentjak?) reflex gaf ik hem een tik op zijn bovenarm waarop hij afstapte, zijn walkman afdeed (!) en zijn excuses aanbood.
Even verderop werd er een fietser gebeld; hij stapte af en ging op de stoep lopend zijn gesprek afwerken! Met "er is hoop"
doel ik zeker niet op het "winnen" van het CDA. Jan Peter mag een aardige man zijn, ik vind hem geen goede premier. Maar het kan nog: er zijn nog stemmen die geteld moeten worden...Ben supertrots op Ferdinand: hij heeft fantastisch meegeholpen met
het tellen der stemmen op het stembureau waar ik gisteren zitting had: het uitvouwen der biljetten had hij als taak op zich genomen.
Geen moment leek hij zich te vervelen terwijl hij toch een groot deel van de middag en de hele avond zichzelf moest zien te vermaken. Gelukkig is hij erg blij met zijn rapport-kado: een microscoop. Nu nog uitzoeken hoe-ie werkt. De teleurstelling was vrij groot toen duidelijk werd wat de landelijke uitslag zou worden. Gelukkig zat buurvrouw A (die deze keer haar vest liet liggen)
in m'n woonkamer om mij bij te staan in deze ellende en hoorde ik vanochtend van Fer dat Cian, de zoon van Aiofe bij ons wil komen spelen. Heb haar via haar zoon ons telefoonnummer gegeven. Nu maar afwachten...
Nog een leuke verspreking gehoord gisteren: Ik meen dat het Ferry Mingele was die het had over "de partij van de heer Balkestein".
LOL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!