Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 23, 2004

Kolonisten




Recentelijk krijg ik wel eens een hit via een server in Iran.
Maar daar heb ik helemaal geen vrienden zitten dus hoe kan dat dan?




Fijn, zo'n rustig weekeinde. Gaat ik vaker doen. Alleen maar kortstondige bezoekjes ontvangen van buuvrouwen Ingrid, Johanna en Janine en op de rommelmarkt kwamen we buurvrouwen Miriam en Petra nog tegen.


Het weekeinde werd afgesloten met een potje Kolonisten dat werd gewonnen door Bas. Straks mag ik naar de mondhygiëniste en van daaruit naar het werk.
Een fijne week, allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!