Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juli 16, 2003

Werd gisteravond nog even gebeld door Wolkewietje.
Het gesprek was nog maar net op gang toen er werd aangebeld door buurvrouw A.
Wilde nog m'n conversatie per koperdraad vervolgen maar werd afgeleid.
Ach, zo lang ik straks bij de fotoshoot op het castingbureau m'n shirt mag aanhouden
blijft de schade beperkt...
Ferdinand sliep een beetje onrustig vannacht.
Ik vermoed van de warmte want nadat ik zijn rug had gekoeld met komkommermelk
en zijn hoofd met water en bovendien een extra raam had opengezet viel hij
weer als een blok in slaap.

Het "Weapons of Mass Destruction"-mailtje heeft z'n weg gevonden naar de redaktie
van Nu.nl. De url in kwestie vond ik eerst enige maanden terug in m'n mailbox.
Nu.nl brengt't als nieuwsfeit...

Ook het NK bommetje springen heeft de koppen gehaald.
Het huidige record staat op een waterzuil van 6.5 meter.
Wie zal dit verbeteren?
De spanning is te snijden...
Herinnert U zich de oorlog in Irak nog? U weet wel: die oorlog die door Bush enige maanden terug
tot geschiedenis is verklaard. Welnu, na een bomaanslag gisteren is het aantal dodelijk getroffen
Amerikaanse militairen op gelijke hoogte gebracht met het totale aantal slachtoffers uit Gulfwar I.
Zullen de Iraki's dan nu eindelijk stoppen met het lastigvallen van die arme bezettingsmacht?

Tot slot voor nu: hier even wat samenzweringen om de dag mee door te komen.
Met dank aan Wolkewietje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!