Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 18, 2018

Vertrokken (een #verhaaltje)

Zij was blij hem gevonden te hebben,
hij genoot van haar rust.
Zij genoten van elkaar.
Zelfs tot na het einde.

Waar het precies op stuk liep
werd nooit helemaal duidelijk.

Wat wel duidelijk was is het volgende:

Zij kwam uit de kast.

Maar pas nadat hij was vertrokken.


======================
Meer lezen? http://bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

3 opmerkingen:

  1. Hij had haar ook niet in een kast moeten laten bivakkeren;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was die van binnenuit ook te openen dan.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen lieve Terrebel en een fijn weekend gewenst.
    Tja, bij jou val ik altijd in herhaling maar ik hou van je kortverhalen die altijd weer een bijzondere ontknoping kennen, het zet je verbeelding aan het werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!