Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 16, 2007

Zomerkampbegeleider

Vanaf zaterdagmorgen tot afgelopen middag zat ik in Mandelieu-la-Napoule, een alleraardigst stadje aan de Côte d'Azur zo tussen Nice en Monaco met Cannes aan de overkant. Daar werd een verjaardagsfeestje gevierd waar ik als entertainer mijn medewerking aan mocht verlenen, onder de bezielende (bege)leiding van de mensen van Miracoli. Het toeval wil dat ik vorig jaar april ook al in de buurt was. Toen logeerde ik met een groep entertainers in de plaats Juan les Pins in het kader van een feestje in Cannes. Deze keer werd het feestje gehouden in Chateau de la Napoule, een prachtig gerestaureerd kasteel lekker dichtbij het Sofitel waar veel van de entertainers, waaronder de heerlijke Karin Bloemen, logeerden. Onder de artiesten bevonden zich ondermeer een paar mensen van het interactief straat theater-gezelschap "Close Act" die de fantastische slot act "White Wings" op het feestje vertoonden. Zelf maakte ik deel uit van Het Blauwtheater, met daarin ondermeer collega Orlando met wie ik, ook weer stomtoevallig, vorige week maandag ook al mee samenwerkte.

Ook al zo toevallig was de ontmoeting met oud-collega Henk die als entertainer-in-pilotenpak de mensen stond uit te zwaaien op Schiphol, zaterdagmorgen!

Eerst vlogen wij over de Alpen:

















Toen kwamen wij aan in ons hotel:















Waar wij verder kennismaakten met mensen van de organisatie:

















Vanmorgen nam ik afscheid van ondermeer collega-entertainers Katriene en Aphrodite:

















Dit hele weekend was mijn zoon bij zijn oma, vandaag ging hij alleen naar en van zomerkamp en vanavond wachtten m'n moeder en hij mij met open armen op om alle verhalen te horen. Voor morgen staat de wekker weer op half zeven voor nog maar'ns een dagje mee als zomerkampbegeleider.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!