Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, februari 05, 2004

Onbegrijpelijk






Dat begrijp ik echt niet: Nummer één zoekresultaat als iemand intypt auto ombouw spullen. Maar dat zal wel aan mij liggen...





De heer Hans Hillen, voorzitter van het College van Zorgverzekeringen
is van mening dat iemand de ouderdom kan zien aankomen en dat dus bijvoorbeeld een vergoeding voor de rollator kan worden afgeschaft. Volgens mij is dat geen steekhoudend argument. Daarom stuurde ik hem het volgende bericht:


"Als je onbeschermde sex hebt loop je het risico kinderen te krijgen. Omdat dat is te voorzien wordt de kinderbijslag afgeschaft;
Als je solliciteert loop je het risico een baan te krijgen. Reiskosten zijn dus te voorzien en worden dus afgeschaft;
Als je aan een studie begint kun je dat ruim van tevoren voorzien. Afschaffen dus, die studiefinanciering.
Toch, mijnheer Hillen?"





Omdat mijn afspraak van gisteravond niet doorging besloot ik een filmpje te gaan kijken. Mijn keus viel op Turk 182. Kent U die? Aan het begin van de avond werd ons stulpje nog aangedaan door Carl die met name kwam voor mijn collectie comics (stripboekjes van Amerikaanse origine. Red.).




P.s. Kopen jullie ook allemaal de single "Dreamer"? De opbrengst van dit nummer van Dinand Woesthoff, weduwnaar van Guusje Nederhorst komt ten goede aan KWF Kankerbestrijding (via buurvrouw Debbie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!