Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 16, 2004

Missen






Wat zou iemand willen vinden met deze zoekterm: uitkleden in het gevang?




Slapen is goed. Misschien moet ik dat toch maar'ns wat meer doen. Anders mis ik, zoals gisteren, een hoop leuke dingen. En dat kan toch niet de bedoeling zijn. Weer wat geleerd: een paar uur slaap is niet simpelweg inwisselbaar voor een paar uur leut.




Marco Pantani is slegs 34 jaar oud geworden. "Het olifantje" is niet meer.
Ooit betrapt op dopinggebruik waardoor hij depressief werd omdat het met zijn carrière als beroepswielrenner niet meer zo wilde vlotten. Is het trouwens niet handiger om beroepssporters te tellen die zich NIET overgeven aan een of andere vorm van doping? Volgens mij ben je dan eerder klaar met tellen.
Of ben ik nu wat te sarcastisch bezig?




Minister de Geus van Sociale Zaken weet vanaf vandaag officieel dat de direktie van uitkeringsinstantie UWV belachelijk veel geld heeft verspild aan het nieuwe hoofdkantoor. Blijft hij hen een hand boven het hoofd houden of geeft hij hen op hun falie?
In een mailtje vroeg ik het hem:




Geachte meneer De Geus,




Als iemand die zijn propedeuse accountancy heeft gehaald kent U de waarde van geld en weet ook U dat er betere bestedingen zijn dan marmer en kersenhout. Mijn vraag aan U luidt dan ook:
blijft U de directie van het UWV een hand boven het hoofd houden of laat U hen de verantwoording dragen voor hun akties?
Wenst U fraude slechts aan te pakken bij uitkeringstrekkers of ook bij uitkeringsverleners?


Vindt U, als beoogd Christen, dat naastenliefde alleen geuit moet worden tegenover vrienden of ook naar mensen toe die U slechts als dossiernummers kent?


In afwachting van Uw antwoord en de hoop op een juiste beslissing Uwerzijds uitsprekend, teken ik.




Hoogachtend,




Hoe zal hij reageren? Ik houd U op de hoogte.





Intussen mis ik m'n kinderen. Maar geen nood: morgen zie ik ze beiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!