Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 27, 2003

Wat een lekkere dag vandaag! Vanochtend eerst met Ferdinand samen zijn deel van het huis lopen opruimen en vervolgens naar de kapper gegaan. Daarna boodschappen gehaald en terugkomend van de supermarkt buurman Leon ontmoet.


De twee minuten dat wij thuis waren bleken voldoende om erachter te komen dat de geiserman onverrichter zake was langsgeweest en om een (errug warme!) appelflap in ontvangst te nemen van buurvrouw Angélique.




Het voelde wel een beetje vreemd om m'n eigen zoon in de groep op het werk te hebben vandaag maar hij schijnt zich goed geamuseerd te hebben. Wat blijkt uit deze twee anekdotes: Met tranen in de ogen vroeg hij mij of wij niet langer konden blijven en op de vraag "welk kind vond je't leukst?" antwoordde hij "ik vind ze allemaal even aardig."


Voor herhaling vatbaar dus.




Net zoiets als het aanstellen van een racist als minister van Justitie. Dat werkt enorm goed om de tweespalt die in de maatschappij is ontstaan teniet te doen. NOT. Allochtonen "anders" straffen voor hetzelfde vergrijp dan autochtonen vindt hij een tof plan. Ik weet niet wat erger is: iemand op zo'n post met zulke ideëen of dat er een heleboel mensen zijn die hem serieus nemen...


Ontwaakt! Ontwaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!