Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 25, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Liefde moet worden gedeeld."-"Dat klopt schat."




Hij vroeg laatst oma of zij een beetje genoot van de massage die hij haar gaf.
""Je masseert beter dan de fysiotherapeut" reageerde ze."Dat komt omdat ik't met liefde doe" antwoordde Ferdinand de Eerste, Uw toekomstig Pasja van Groot Amsterdam en direkt omliggende gebiedsdelen.




Vandaag is hij jarig: Mijn Geweten, mijn anker, mijn therapeut, mijn vriend, mijn huisgenoot, mijn redding, mijn zoon...




Nog vele fijne jaren, mijn schat! En onthou: ik hou van jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!