Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 09, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Hoe vaak reist het licht om de aarde heen in één seconde?
-"Uhm...."
In de supermarkt vanochtend nog met Nicole, buurvrouw en medewerkster van een castingbureau,
staan babbelen over vakantie en kinderen enzo.
Buiten de supermarkt kwam ik Claudia tegen, de dochter van Teresa wiens
moeder heden ten dage de buurvrouw is van buurvrouw Miriam...
Poeh! Dat waren wel weer de buurvrouwen voor vandaag...;-)
Heerlijk genoten in het zwembad vandaag. Nog met Elsa in de stoomcabine
geweest en later met de Ferdman terwijl Els even daarna een kruidenbad
met manlief deelde.
In het zwembad werd ik nog aangesproken door Ron, medewerker van een lokaal
buurthuis."Zag ik jou niet laatst op TV met twee modellen in een modderbad?"
Ik kon niet anders dan bevestigend knikken.
Bij moeders thuis heerlijk gegeten (en voor een week aan restjes meegekregen).
Bovendien werd m'n in Gent aangeschafte sleutelhanger errug leuk bevonden
door m'n nichie Maureen. Haar moeder, Loes, vond m'n andere Gentse soevenier
(een zonnebril) wel gaaf. M'n broer, Stefan, lijkt nog immer onder de indruk
te zijn van m'n besluit te stoppen met boekhouden om te gaan werken
in de kinderopvang.
Ferdinand had nog zo veel last van de verwondingen aan z'n voeten,
veroorzaakt door het zonder sokken in z'n nieuwe schoenen rondlopen
dat hij bij oma de trap niet meer af kon en noodgedwongen moest blijven.
Zegt-ie. Morgen haal ik'm wel op maar eerst een fijne avond met goede vriend
Wolkewietje.
Mazzel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!