Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 09, 2003

Op de weg naar de NSO kwamen we buurvrouw Bep tegen en even later ook haar vriend, buurman Catweazle. Uiteraard is dat niet zijn echte naam maar in de buurt staat hij bekend om de maniertjes die aan deze middeleeuwse anti-held doen denken. Het was even wennen, hoor: het geluid van iemand die om drie uur 's nachts jouw gevel staat te reinigen.
Met stoffer en blik...Daarnaast zorgt hij voor praktische afvalverwerking: Vergeten de vuilniszak op straat te zetten? Geen probleem. Zet de vuilniszak in de tuin en hij is gegarandeerd binnen 24 uur verdwenen. Dan ligt jouw afval zonder plastic omhulsel
bij hem in de woonkamer en ongeveer twee maal per jaar wordt eea opgelost door de GG&GD...
Verder kwamen we Roy van het buurthuis nog tegen aan wie ik mij even verontschuldigde voor het recente missen der trainingen.
De dames van de NSO vertelden mij genoten te hebben van mijn TV-optreden dat zij inmiddels per video hebben bekeken.
Uiteraard zijn de modderworstel-scenes hen het best bijgebleven. Op de weg terug liepen wij nog Angelique tegen het lijf.
Nee, niet de buurvrouw maar de moeder van Noraya, een meisje op de Kikkert. Daarnaast is deze Angelique een bekende van Teresa met wie het contact verwaterd is sinds zij met haar kinderen is verhuisd naar Maastricht.
Ferdinand is inmiddels weer een tand armer dankzij een toverbal.
Op verzoek hier mijn persoonlijke top tien van favoriete muziekstukjes van het moment.
Zo. Kinders naar bed, beetje keuken zwabberen en mijzelve gereedmaken voor het weekend.
Vergeet moederdag niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!