Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 07, 2003

Tsjonge! Je had me moeten zien vanmiddag toen ik met een pak van 144 stuks uit de Condomerie stapte. Voelde me eventjes
de koning te rijk. Moet echter al gauw de helft van het pak afstaan aan de buurvrouw. Nou ja, hou ik er toch nog 72 over voor m'n feestje. Gauw ff terug naar Red Dwarf. Zo terug... Dat was lachen. Engelse humor blijft toch onnavolgbaar.
Voor Red Dwarf eerst nog fightschool gekeken met buurvrouw A en daarbij een biefstukje genuttigd met een kopje thee.
Helaas werd ze behoorlijk nat toen ze assisteerde bij het erop draaien van de stop van het waterbed. Sorry, Liek!
Nu moet het bed even tot rust komen en dan kunnen morgen de lakens en dekens en kussens erop. Nog een fraai cd-rekje gevonden op straat: gespoten in een soort van blauw/groen metalic. Morgenochtend op de koffie bij Pieter maar eerst lekker
slapen. Selamat tidur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!