Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 13, 2019

De jaren (een verhaaltje)

Ook zonder haar vermaakte hij zich.
Maar het was minder leuk geworden
om genoegen te beleven aan het hebben van plezier.

In deze fase van haar leven was er geen plaats voor hem.
Fysiek dan toch want lang geleden
had hij al een plek verworven in haar hart.

Hij twijfelde er nauwelijks aan dat zij elkaar zouden weerzien.
Tot die dag zou hij werken. Op kantoor, aan zichzelf,
zijn woning maar vooral aan zijn moreel.

Het zou haar opvallen dat hun connectie sterker
- ja, nagenoeg onverwoestbaar! - was geworden met de jaren.

=========================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Dat hopen we dan mét hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan misschien nog wel jaren duren.

    love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoop doet leven.....
    maar dit is niks voor mij, ik zou het niet kunnen, ik vergeef niet vlug
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens het maar... krachtiger dan hopen...

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!