Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 16, 2005

Pinksteren

Pinksteren


Een lekker rustig dagje was het gisteren: ik was alleen met m'n zoon, z'n zus en een vanwege Pinksteren gesloten speeltuin. Gelukkig hebben wij de beschikking over een vrij ruime gezamenlijke binnentuin waar de kinderen naar hartelust konden spelen. En dat deden zij dan ook. Net zo lang tot Eva's moeder en haar zusje haar kwamen ophalen. De kaartavond ging niet door en daarom ben ik maar gaan liggen lezen tot bedtijd.




Lezen lijkt nu ook Ferdinand's favoriete tijdverdrijf en ik kan mij minder goede manieren om de tijd door te brengen voorstellen. Goed hoor dat je, wanneer je negen bent, liever een spannend boek leest dan achter de Playstation hangt. Hoewel hij ook daar niet wars van is. Gelukkig.


Wie niet wars is van een beetje publiciteit is Geert Wilders. Vrijwillig verlaat hij de veiligheid van zijn onderduikadres om in een tourbus rondrijdend zijn mening over de Europese Grondwet te verkondigen. Erg gedrufd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!