Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 09, 2003

Gisterochtend de laatste resten nagellak verwijderd terwijl ik in de wacht stond bij diverse instellingen. Ondermeer bij Intrim Justitia uit Den Haag, het deurwaarderskantoor dat de financiële belangen behartigt van Front International. Zij raadden mij aan om als hun opdrachtgever mij blijft lastig vallen aangifte te doen bij de politie. Kijk, dat is advies waar je wat aan hebt.


De opdracht tot het afsluiten van m'n ADSL-abonnement bleek inderdaad op tijd te zijn ingetrokken dus werd ik doorverwezen naar de storingsdienst van de KPN. Het woord "geannuleerd" achter een opdracht betekent dat een opdracht is ingetrokken. Dat het niet doorgaat. Als zodanig. Dus. En zo heeft een helpdeskmedewerkster er een woordje bijgeleerd."Maar waarom bent U dan toch afgesloten meneer?"-"Dat vraag ik nu juist aan U, juffrouw. U bent degeen die hulp biedt aan klanten. Ik ben een klant. Dus U helpt mij. Zo hoort't althans te gaan." "O."




Leon was nog even langsgeweest met foto's van de performance die zijn vriendin, buurvrouw Janine en ik laatst hadden uitgevoerd tijdens Medusa. Koel!<


Op Fer's school heb ik nog een paar uurtjes mogen assisteren bij het in kerstsfeer brengen van de hal. Was koud een paar minuten thuis toen buurvrouw Angélique langskwam. We hadden elkaar al een paar dagen niet gesproken en dus elkaar heel wat te vertellen. Zo kwam zij met een verheugend nieuwtje en kon ik verhalen van het afgelopen weekeinde.




Ferdinand heeft gisteravond nog samen met zijn vader vanaf de brug naar de volle maan getuurd met de hulp van zijn telescoop.




Het herinstalleren van de ADSL-modem wilde maar niet vlotten. Was eindelijk de netwerkkaart geïnitialiseerd, kon Gates's melk-koetje (het Windows-besturingssysteem) de modem opeens niet meer vinden en vice versa. Ik was niet de enige die er een beetje ziek van werd maar ook m'n monitor had er op een gegeven moment genoeg van en gaf er de brui aan. Met een keurig door een rookwolkje begeleid "Poef!" ging het beeldscherm handjes schudden met Elvis....:-(




Vandaag ook aan de slag gegaan met de administratie van Stichting het Illuseum en (in tegenstelling tot de collega's van het kinderdagverblijf) geen kadootje gekregen in verband met de geboorte van prinses Amalia.
Het is gewoon niet eerlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!