Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, maart 23, 2003

Buurvrouw J2 zwaaide nog even vriendelijk en riep blij verrast mijn naam terwijl ik terugkeerde van de lokale videotheek. Toch fijn voor de mens Terrebel...Ook fijn was de dag van vandaag: Met Ferd en Marian lekker door de stad rondgelopen. Ondermeer langs de hangmatten-winkel en over het Max Euwe-plein waar net een schaakpartij werd gespeeld en met grote interesse ff werd gevolgd door Fer. Ook kwamen we nog langs een spuitbus-kunstenaar. Niet dat hij jongleerde met spuitbussen alswel zeer fraaie fantasy-kunst tevoorschijn toverde. Gauw maar doorgelopen om niet in de verleiding te komen wat extra pecunia van eigenaar te laten wisselen...
Uitspraak van de dag komt van Ferd:"Verse jus d'orange is altijd maar eventjes vers." Uiteindelijk zijn we in het Vondelpark beland
waar m'n zoon nog een paar van z'n maten tegenkwam. Hadden voor gisteravond "Sleepy Hollow" gehuurd. Naar aanleiding daarvan had Marian een rare droom die ze op mijn advies heeft ingevoerd in het venster van "freakydreams." Lachen!
Niet zo hilarisch als een stel Amerikanen dat per ongeluk(...) een Britse helicopter neerhaalt of een ontevreden sergeant die z'n eigen
kamp opblaast maar toch ook zeer vermakelijk. Straks weer lekker kaarten en morgen de op één na laatste werkdag onder m'n huidige contract. Droom zacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!