Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 26, 2017

Ik weet het niet (Een #Verhaaltje)

Voorzichtig zette hij zich in beweging.
De ene voet voor de andere... Voorzichtig!
Stapje voor stapje vervaagde hij richting horizon
en wie hem kon zien zag hem al spoedig niet meer.

Een herinnering was hij nog maar. Zo snel al.
En slechts één generatie later zelfs dat niet meer.

Wie was hij? Ik weet het niet.

=======================
Meer lezen? bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk



In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

4 opmerkingen:

  1. Nah.... na één generatie vergeten zijn ? Dan heeft hij iets fout gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het had slechter met hem kunnen aflopen. Stel dat hij een slecht mens geweest was, dan zou hij voor altijd de geschiedenisboekjes zijn ingegaan (-:
    Zonnige groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kan het soms vergaan. Maar is dat ook zo of denkt hij dat.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dingen vergaan, zo is het nu eenmaal, het is de impact die hij dan wel of niet heeft gemaakt die ervoor zorgt of hij blijft bestaan in de voortgang der gedachten...

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!