Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 28, 2012

Weer

Misschien heeft u ook wel van die levensvragen zoals: 'wie was de eerste cowboy die 'Yihaa!' riep en wat bezielde de goede man?' of 'Wie vond er eigenlijk de trap uit en voorkwam daarmee dat vroegtijdig de lift moest worden uitgevonden?'

Nog zo'n levensvraag is - voor mij althans - de vraag: 'Willen PVV-aanhangers dat buitenlanders integreren, ja of nee?' Die vraag diende zich weer aan toen onlangs in Venlo een van oorsprong Marokkaanse meneer werd verkozen tot Prins Carnaval. Ik bedoel maar: hoever wil je integratie doorvoeren? Nog even en je hoort een Roemeen klagen over het weer...

4 opmerkingen:

  1. Brrrrr. dat zou echt een schrikbeeld zijn.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie binnenkort een heleboel Roemenen op de trouwfeest van vrienden, ik zal mn oor eens te luisteren leggen....(als ze het tenminste in het engels of ned. zeggen)...wie weet...

    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk sowieso met een scheef oog naar een Prins Carnaval, maar ja,ik ben van bóven de rivieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel eens weten waarom de bijbel door zo veel gekken gelezen wordt?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!