Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 16, 2004

Vandaag



Googlewhack:

belgische vuurwerkwinkel in de buurt van Maastricht



Vandaag de tijd genomen om even wat zaakjes op een rijtje te zetten
om vervolgens Ferdinand op te halen van de Ecokids club, met hem samen een kijkschijfje te huren en oliebollen te halen. Zo kwam het dat wij samen Sylvester Stallone zagen schitteren in Spy Kids 3: Game Over.
Vet gaaf!


Hert zal wel toeval zijn en ik voelde mij al niet zo lekker maar zo'n acht seconden nadat ik vernam dat Pim Fortuyn is verkozen tot "De Grootste Nederlander Aller Tijden" hing ik boven de toiletpot...
Of was het nu toch Willem van Oranje die, als de KRO snellere computers had gehad, de échte keuze van "Het Nederlandsche Volk"
was geweest?

Vandaag verstuurde ik ook maar liefst drie "gefeliciteerd met de nieuwe woning"-kaarten! Is dit de Nationale Verhuisweek of zo?
En nu wij het toch over nationale akties hebben: op straat ontwaarden wij een bekend gezicht boven de collectebus van de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind: Buurvrouw Debbie draagt haar steentje bij aan het prettiger leven in deze wereld. En wat doet U als ik vragen mag? Klaagt U alleen maar of doet U ook wel'ns iets constructiefs met Uw klacht? Doet U dat via Uw werk, via een vereniging, stichting, politieke partij of andere club of als incidenteel vrijwilliger? Ik ben ervan overtuigd dat als wij allen af en toe iets doen voor de medemens zonder er iets voor terug te verlangen het op een dag wel goed komt met deze fraaie planeet.
Denkt U ook niet?




O ja: als er iemand een Compaq Armada M300-laptop kwijt is...die vond ik onlangs op zolder, keurig ingestopt tussen onze winterkleren.
Blijkbaar is iemand m'n zolderkamer binnengedrongen en heeft de computer daar om wat voor reden dan ook achtergelaten.
Het zij zo. Als zich binnen een week niemand meldt die mij vertelt wat erop staat en eventueel het serienummer geeft dan hou ik'm lekker zelf. Puh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!