Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, mei 23, 2004

Oproep


Ferdinand heeft een "eigen" yu-gi-oh pagina. Daar kan men op stemmen.
De persoon die aan het eind van de week de meeste stemmen heeft mét het hoogste gemiddelde, wint een prijs.
Hier is de URL.
Vervolgens kunt U punten toewijzen aan de rubriek "kaarten".
U maakt er een acht-jarig ventje bijzonder blij mee...




Waar ik blij van wordt is als het mij zelf lukt om dingen te doen.
Zo hangt er opeens weer een plank en kon ik mijn moeder gisteravond een maaltijd bereiden. Ondanks het feit dat ik er vroeg in lag heb ik niet zo fantastisch geslapen maar wel een oersaaie droom gehad:
Ik droomde dat ik in de wachtkamer van de dokter zat vanwege m'n knie...


M'n moeder was zo lief gisteren broodjes achter te laten voor het ontbijt vandaag. Er bleken er maar liefst drie in het zakje te zitten. Hoe wist zij op vooorhand dat buurvrouw Angélique kwam ontbijten? Ook buurvrouw Johanna kwam langs en de dames besloten een broodje te delen terwijl de Ferman en ik allebei van een hele genoten. Momenteel is buurvrouw Miriam hier om mij te helpen met de voorlopig laatste plank en gaan we strakjes met kinders en al naar de speeltuin.



Wie voorloopig andere zaken aan het hoofd heeft is kolonel Kadaffi
(Kadhafi, Ghadaffi of hoe je't ook spellen wilt). Zijn uitspraak vond ik wel fraai. Hij boycot de samenkomst van de Arabische Liga
omdat de top "de agenda van de Arabische regeringen en niet van de Arabische volkeren volgt". Ook voorlopig niet naar de speeltuin gaan de (nabestaanden van) slachtoffers van de constructiefout
op het vliegveld Roissy-Charles de Gaulle bij Parijs.
Het zal je maar gebeuren: loop je je keurig met je eigen zaken te bemoeien stort er een stuk beton naar beneden...
Een hoop narigheid in de wereld maar tot dusver maken de leuke dingen een hoop goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!