Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 26, 2004

Ontmoetingen



"Papa?"-"Ja, schat?"-"Op een dag bouw ik een robot die geld opeet. Dan heeft niemand meer geld en kunnen ze er ook geen ruzie meer om maken."
-"Da's een tof plan, zoon."




¿Que?

related:www.orsm.ii.net/





Nederlandse mariniers helpen Aruba met cocaïne-handel
.
Sommige jongens nemen krantenkoppen te letterlijk...



Hohoho, wat hebben de menschjes weer een lol! Valse bommeldingen op de treinstations Amsterdam Centraal, Leiden en Roosendaal hebben behoorlijk wat ellende opgeleverd voor een hoop mensen. Zal degene die de valse bommeldingen heeft doorgegeven nog lachen als hij/zij ondersteboven aan de enkels aan een viaduct hangt en de intercity op zich af ziet komen? Als't aan mij ligt komen we daar gauw achter...


Zo zal ook gauw voor de wereld duidelijk worden (enkele mensen weten't al een tijdje) waarom Amerika de liquidatie van sjeik Yassin niet veroordeelt. Ziet U: Amerikanen en Israeli's mogen mensen vermoorden; andere wereldburgers mogen dat niet. Bovendien zijn het de Amerikanen die het meeste geld verdienen met het midden-oosten conflict.



Gisteravond bereidde ik rijst met ei, honing, zoete punt-paprika en een sjalotje om't af te maken om vervolgens samen met m'n zoon bij buurvrouw Angélique kip met rijst te gaan eten... Moest mij even afzetten tegen de dropjes, cake en slagroomsoesjes van de laatste tijd. Zo ben ik ook, ondanks het feit dat ik mij fysiek uitgeput waande gaan trainen. Na de pencak-training bruisde ik weer van de energie en ben na een babbeltje met buurvrouw Petra nog even op gebleven.



Daar het het einde van de week is volgt hier een overzichtje van toevallig straatontmoetingen van de afgelopen week waarbij ik slegs de meest in het oog springende zal vermelden:


Ex-collega Janice (bijna-buurvrouw: woont één straat verderop) ; Ex-collega Esther
(de voorlaatste keer dat ik haar zag was zij bijna acht maanden zwanger); Lucia (van de Hippies from Hell én van Medusa én van Legendz); Miriam (buurvrouw en moeder van m'n dochter Eva en en diens zusje Dayna); Irene (buurvrouw die mij indertijd in contact bracht met buurvrouw Johanna).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!